مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 18:452023-07-15ورزشي

فوتبال فارس برای رسیدن به لیگ برتر نیازمند حمایت صنایع است


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: فوتبال فارس نیازمند حمایت صنایع برای حضور در لیگ برتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم عزیزی ظهر شنبه در دیدار با مسئولان تیم فوتبال شهر راز شیراز بیان کرد: یکی از مهم ترین موضوعاتی که می تواند عاملی برای توسعه ورزش در تمامی رشته های ورزشی باشد، حمایت صنایع از تیم های ورزشی است.

وی اضافه کرد: علاوه بر حمایت های صنایع و بخش خصوصی از ورزش باید همدلی و وحدت در استان فارس وجود داشته باشد تا بتوان نسبت به توسعه فعالیت های ورزشی در استان فارس اقدام کرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان اضافه کرد: با توجه به اینکه تیم شهر راز برای اولین بار در لیگ آزادگان کشور حاضر است باید برنامه ریزی دقیقی برای حضور در این لیگ وجود داشته باشد تا پس از سال ها استان فارس در لیگ برتر فوتبال کشور دارای نماینده باشد.

او خاطرنشان کرد: علاوه بر مدیران ارشد ورزش فارس باید مدیران این تیم نیز برنامه ریزی ویژه ای برای جذب صنایع به این باشگاه فرهنگی و ورزشی تدوین کنند.

عزیزی اضافه کرد: تمامی مدیران ارشد فارس باید حمایت خود را از باشگاه های فعلی استان همچون فجر شهید سپاسی و سایر تیم های نوپا نظیر شهر راز در راستای تقویت این تیم ها اعلام کرده تا خون تازه ای در رگ های فوتبال استان با بهره گیری از جوانان بومی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال فارس برای رسیدن به لیگ برتر نیازمند حمایت صنایع است

فوتبال فارس برای رسیدن به لیگ برتر نیازمند حمایت صنایع است