مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-16سياسي

ثبت نام مدیران خودرو در دوره دوم سامانه


با توجه به ثبت نام اینترنتی و فروش خودرو در سامانه یکپارچه، انتخاب نمایندگی مدیران خودرو برای انجام و تکمیل مراحل و دریافت خودرو بسیار مهم می باشد.

- راهنمایی و مشاوره پیگیرانه و دقیق برای ثبت نام در سامانه یکپارچه دعوت از نمایندگی مدیران خودرو 777 در نمایشگاه بین المللی خودرو شانگهای چین 2023 در اردیبهشت 1402 ( آوریل 2023 ) نمایشگاه بین المللی خودرو شانگهای چین برگزار شد و نمایندگی مدیران خودرو 777 به عنوان یکی از نمایندگی های مدیران خودرو و چری در جهان و رتبه یک فروش در ایران در این نمایشگاه معرفی شد.

این معرفی به دلیل عملکرد بسیار عالی نمایندگی 777 مدیران خودرو در ایران بود که علاوه بر فروش بالا، به دلیل تکریم مشتریان و رضایتشان از نمایندگی 777 و همچنین ایجاد رابطه نزدیک و صمیمی با مشتریان بوده است.

سامانه یکپارچه فروش خودرو وزارت صمت از اسفند ماه 1401 بود که وزارت صمت فروش خودرو را انحصاراً از طریق سامانه یکپارچه اعلام کرد و خودروسازان برای عرضه و فروش خودرو می بایست در این سامانه اقدام می کردند و متقاضیان خرید خودرو پس از ثبت نام و تکمیل مراحل و مدارک می توانند نسبت به خرید خودرو با شرایط فروش اعلامی مدیران خودرو به این سامانه مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام مدیران خودرو در دوره دوم سامانه

ثبت نام مدیران خودرو در دوره دوم سامانه