مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 17:302023-07-02سياسي

سرنوشت تحقیق و تفحص از «هوشنگ بازوند»، استاندار اسبق کرمانشاه به کجا رسید؟


نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین اخبار تفحص ازاستانداراسبق کرمانشاه، گفت: طرح تحقیق و تفحص نزدیک به یک سال است که کاملا آماده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس کرمانشاه، حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر وکلیایی در مجلس امروز در جمع خبرنگاران تامین و نظارت را رسالت اصلی یک نماینده دانست و اظهار کرد، هیچ خدمتی بالاتر از کسب به دست آوردن رضایت مردم نیست.

وی به افتخارات استان  در هشت سال دوره جنگ تحمیلی اشاره و بیان کرد: کرمانشاه یک هزار و 200 بار بمباران شد و 21 هزار جانباز  و 9 هزار و 800 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی که و همواره  پرچم نظام را همیشه بالا نگه داشته است.

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی تکمیل زیرساخت ها را به عنوان اولویت اصلی خود در دور دهم مجلس دانست و گفت: در حال حاضر تمامی روستاهای شهرستان گازدار هستند.

وی با بیان اینکه  فرسودگی شبکه برق شهرستان سنقر با تبدیل سیم به کابل در حال از بین رفتن است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 91 درصد شهرستان پوشش ارتباطات دارد و تا پایان شهریورماه به 100درصد پوشش خواهد رسید.

حسینی کیا به وجود بیش از 7 هزار هکتار زمین آبی در شهرستان اشاره کرد و افزود: نزدیک به 140 کیلومتری راه خاکی در شهرستان وجود دارد که 100 کیلومتری جزء اولویت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت تحقیق و تفحص از «هوشنگ بازوند»، استاندار اسبق کرمانشاه به کجا رسید؟

سرنوشت تحقیق و تفحص از «هوشنگ بازوند»، استاندار اسبق کرمانشاه به کجا رسید؟