مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:072023-07-05سياسي

لایروبی 87 کیلومتر از رودخانه های مرزی استان اردبیل


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل: از 196 کیلومتر رودخانه های مرزی استان عملیات لایروبی و ساماندهی 87 کیلومتر از آن به اتمام رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حمید فضاییلی صبح امروز در جلسه راهبری و بررسی آخرین وضعیت طرح های مهندسی رودخانه های مرزی استان با نماینده فرماندهی مرزبانی با تاکید بر تداوم برگزاری نشست های مشترک این موضوع را در راستای حل مشکلات موجود در رودخانه های مرزی و بهبود اثر بخشی اقدامات آتی مهم دانست و اظهار کرد:  طول رودخانه های استان اردبیل سه هزار و 930 کیلومتر است که سه هزار و 734 کیلومتر آن داخلی و 196 کیلومتر مرزی است.

وی افزود: عملیات لایروبی و ساماندهی 87 کیلومتر از رودخانه های مرزی استان تقریبا به  اتمام رسیده ولی برای ادامه عملیات لایروبی و ساماندهی  105 کیلومتر مابقی نیازمند 1 هزار 300 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل اجرای طرح های حفاظت اراضی و تاسیسات رودخانه ها در برابر سیلاب و فرسایش ها و همچنین باز پس گیری اراضی فرسایش یافته را از اهداف اصلی ساماندهی رودخانه ها اعلام کرد و گفت: شناسایی، تعیین و نشانه گذاری بستر و حریم رودخانه ها و تالاب های استان اردبیل در جلوگیری از تصرفات غیر مجاز  ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی 87 کیلومتر از رودخانه های مرزی استان اردبیل

لایروبی 87 کیلومتر از رودخانه های مرزی استان اردبیل