مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-18ورزشي

«فوتبال در فصل شکار» تازه ترین رمان کانون منتشر شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، یکی از مزیت های آثار حوزه کودک و نوجوان که در کانون پرورش فکری منتشر می شود، - رمان فوتبال در فصل شکار روایتی است از نوجوانانی که در کنار تمرین برای پیروزی در لیگ فوتبال مدرسه، تلاش می کنند تا به حفظ محیط زیست کمک کرده و از شکار بی رویه پرندگان ازسوی یکی از همسایه های خود جلوگیری کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، یکی از مزیت های آثار حوزه کودک و نوجوان که در کانون پرورش فکری منتشر می شود، توجه به موضوع های مختلف همچون، زندگی نامه، محیط زیست و.

بوده و برخی از آن ها نیز داستان هایی است با محوریت آموزه های قرآنی و دینی یا مباحثی مرتبط با سینما و تئاتر و سرگرمی؛ این آثار از سوی نویسندگان مختلف و متناسب با گروه سنی بچه ها نوشته می شود و در موارد لزوم ازسوی تصویرگران نقش هایی نیز به آن ها اضافه می شود تا هر چه بیشتر بر جذابیت کتاب ها بیفزاید و در جلب نظر کودکان و نوجوانان موثر واقع شود.

رمان فوتبال در فصل شکار نیز یکی از همین دست آثار و از مجموعه رمان نوجوان امروز کانون است که برای گروه سنی نوجوان و ازسوی مژگان کلهر نوشته شده است که در خلال داستان مطالبی در خصوص محیط زیست و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فوتبال در فصل شکار» تازه ترین رمان کانون منتشر شد

«فوتبال در فصل شکار» تازه ترین رمان کانون منتشر شد