مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-11اجتماعي

برگزاری بوت کمپ ویژه کودکان و نوجوانان در لرستان


رییس پارک علم و فناوری لرستان از برگزاری بوت کمپ ویژه کودکان و نوجوانان در استان با همکاری پارک علم و فناوری وکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس پارک علم و فناوری لرستان از برگزاری بوت کمپ ویژه کودکان و نوجوانان در استان با همکاری پارک علم و فناوری وکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان خبر داد.

فرهاد نامداری امروز بیستم تیرماه در جلسه ای مشترک پارک علم و فناوری با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان که با هدف بررسی راهکارهای همکاری مشترک در راستای توسعه و تقویت خلاقیت کودکان و نوجوانان و اجرای طرح های مشترک جهت ارتقاء فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان، برگزار شد، اظهار کرد: در کشور کارآفرینی فناورانه کلید توسعه فناوری و اقتصاد است و این مهم از مسیر فرهنگ سازی در سنین پایین و آشنا سازی کودکان با محیط کسب و کارهای فناورانه و برگزاری رویدادهای متناسب با نیاز کودکان و نوجوانان هموار می شود.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری لرستان به دنبال توسعه خدمات تحقیقاتی، مطالعاتی و استفاده حداکثر از پتانسیل های موجود فی مابین است، افزود: ایجاد ارتباط موثر بین پارک و کانون و همکاری در اجرای رویدادهای فناور محوری که در عین حال برای کودکان جذاب باشد، می تواند فرهنگ ایجاد فناوری در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بوت کمپ ویژه کودکان و نوجوانان در لرستان

برگزاری بوت کمپ ویژه کودکان و نوجوانان در لرستان