مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 08:452023-06-22سياسي

حضور فعالان حوزه تبلیغ طراوت بخش اندیشه جوانان است


بیرجند_ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: حضور فعالان حوزه تبلیغ همچون قطرات باران طراوت دهنده سرزمین های اندیشه های جوانان و نوجوانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سالاری بعد از ظهر چهارشنبه در همایش خادمان نهضت اسلامی اظهارکرد: جامعه تبلیغی و فعالان جهاد تبیین مصداق بارز روشنگری و هدایت هستند.

وی تصریح کرد: امروز تبیین، تبلیغ و روشنگری و هدایت گری در آخرالزمانی که مجمع فتنه های دشمنان و شیاطین بوده و هجوم هجمه های همه جانبه غرب در داخل و خارج شاهد آن هستیم واقعاً این حضور مانند قطرات باران طراوت دهنده سرزمین های اندیشه های جوانان و نوجوانان است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآدر شد: فعالان حوزه تبلیغ کم برخوردار ترین نهاد به لحاظ مادیات می باشند اما آنچه بدون هیچ چشم داشت مادی در این حوزه جهادی فعالیت دارند.

سالاری ادامه داد: مدیران تبلیغات اسلامی در دورترین روستاها با روحیه خدمت در این نهاد دینی حاکم بوده حضور می یابند و به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: انتظار هم همین بوده نهادی که منتصب به ولایت فقیه بوده فعالانه و کنشگرانه علم جهاد تبیین را که مقام معظم رهبری نسبت به آن دستور فرموده اند را برافراشته نگه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعالان حوزه تبلیغ طراوت بخش اندیشه جوانان است

حضور فعالان حوزه تبلیغ طراوت بخش اندیشه جوانان است