مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-10اقتصادي

کشف کارگاه غیرمجاز تولید گوشت چرخ کرده از سنگدان مرغ در ملایر


سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ملایر از کشف کارگاه غیرمجاز تولید گوشت چرخ کرده از سنگدان مرغ و چربی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ملایر از کشف کارگاه غیرمجاز تولید گوشت چرخ کرده از سنگدان مرغ و چربی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی ملایر، دکتر مهدی ظفری پور در این رابطه اظهار کرد: به دنبال گزارش های محرمانه واصله مبنی بر وجود کارگاه غیرمجاز تولید گوشت چرخ کرده از سنگدان مرغ و چربی غیرمجاز برای چند باب کبابی ملایر در یکی از روستای ازناو از توابع شهرستان ملایر دستور مقام قضایی دریافت شد.

وی ادامه داد: هماهنگی های لازم کارشناسان خبره این اداره انجام شد و به همراه نیروی انتظامی، مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی، اداره صمت و نیروهای امنیتی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه منزل مخفی عملیات غیرمجاز و غیربهداشتی چرخ کردن سنگدان و چربی های فاقد هر گونه شرایط بهداشتی برای چند باب کبابی زنجیره ای در سطح شهرستان ملایر کشف و مقدار 700 کیلوگرم سنگدان و چربی تازه و منجمد فاقد هر گونه شرایط بهداشتی ضبط و برای اقدامات قضایی و بهداشتی توقیف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کارگاه غیرمجاز تولید گوشت چرخ کرده از سنگدان مرغ در ملایر

کشف کارگاه غیرمجاز تولید گوشت چرخ کرده از سنگدان مرغ در ملایر