مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 07:452023-06-23اقتصادي

وام ازدواج دانشجو معلمان 2 برابر شود


مشاور خوابگاه پسران دانشگاه فرهنگیان گلستان افزایش دو برابری وام ازدواج دانشجو معلمان را یک راهکار مؤثر برای کمک به ازدواج جوانان دانست و افزود: - تأمین هزینه های گزاف شروع زندگی بزرگتررین مانع برای تشکیل خانواده است که برای تامین آن باید جوانان حمایت شوند.

عباس مظفری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه هزینه های بالای تشکیل زندگی بزرگترین مانع بر سر راه ازدواج جوانان است، اظهار کرد: افزایش وام ازدواج خصوصاً برای جوانانی که شاغل بوده و توانایی بازپرداخت اقساط وام را دارند، یک راهکار قابل اجرا و سریع برای کمک به ازدواج جوانان است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان گلستان بیش از 2500 دانشجو معلم دارد که توانایی ازدواج در دوران دانشجویی را دارند، افزود: در مشاوره ای که با پسران دانشگاه فرهنگیان داشتم، از آن ها پرسیدم درصورت دو برابر شدن وام ازدواج آیا حاضر به تشکیل خانواده هستید و تقریباً 100درصد دانشجویان از این پیشنهاد به وجد آمده و جواب مثبت دادند.

مشاور خوابگاه پسران دانشگاه فرهنگیان گلستان با بیان اینکه اگر مبلغ وام ازدواج از 200 میلیون تومان به 400 میلیون تومان افزایش پیدا کند، دانشجو معلمان به سبب داشتن حقوق به راحتی می توانند اقساط آن را پرداخت کنند، افزود: داشتن شغل و شریک زندگی دو نیاز اساسی برای ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام ازدواج دانشجو معلمان 2 برابر شود

وام ازدواج دانشجو معلمان 2 برابر شود