مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-06اقتصادي

ضرورت هزینه کرد به موقع، حداکثری و بهینه اعتبارات دهیاری ها


با توجه به میزان اثربخشی اعتبارات دهیاری ها در توسعه روستاها، دهیاران در جذب به موقع، حداکثری و بهینه اعتبارات واریزی به حساب دهیاری ها همت مضاعفی داشته باشند.

- ایسنا/زنجان  فرماندار زنجان گفت: با توجه به میزان اثربخشی اعتبارات دهیاری ها در توسعه روستاها، دهیاران در جذب به موقع، حداکثری و بهینه اعتبارات واریزی به حساب دهیاری ها همت مضاعفی داشته باشند.

پرویز خالقی شامگاه دیروز (14 تیرماه) در نشست با دهیاران بخش های تابعه شهرستان زنجان که به مناسبت 14 تیرماه روز دهیاری ها برگزار شد، به افزایش بیش از 300 درصدی اعتبارات دهیاری ها طی دو سال اخیر اشاره کرد و افزود: دهیاران در جذب به موقع، حداکثری و بهینه اعتبارات واریزی به حساب دهیاری ها همت مضاعفی داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر جلوگیری از رسوب اعتبارات دهیاری ها، خواست تا در هزینه کرد بودجه دهیاری ها، اصلِ نیازسنجی و اولویت بندی مسائل کاملاً رعایت شد.

فرماندار زنجان تاکید کرد: خدمات ارائه شده از سوی دهیاری ها در زمینه توسعه و عمران روستاها، بایستی با استفاده از ظرفیت رسانه ملی به طور گسترده به حضور مردم اطلاع رسانی شد.

این مسئول همچنین خواستار همت جدی در راستای جذب سرمایه های مالی و اجتماعی بخش خصوصی برای توسعه و آبادانی هرچه بیشتر روستاها شده و در این باره به بهره گیری مضاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هزینه کرد به موقع، حداکثری و بهینه اعتبارات دهیاری ها

ضرورت هزینه کرد به موقع، حداکثری و بهینه اعتبارات دهیاری ها