مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 14:552023-06-24فناوري

همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 با شعار تجربه جهان دیجیتال حاضر می شود


گروه همراه اول در الکامپ 2023 که از 4 تا 7 تیر 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، به ارائه آخرین دستاوردهای فنی و سرویس های دیجیتال خود می پردازد و رونمایی های ویژه ای را برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی همراه اول،گروه همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 که از 4 تا 7 تیر 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، به ارائه آخرین دستاوردهای فنی و سرویس های دیجیتال خود می پردازد و رونمایی های ویژه ای را برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است.

اپراتور اول در سالن 35 و در قالب سه زون اصلی شبکه و زیرساخت ، راه حل های کسب وکاری و زندگی دیجیتال حضور دارد.

    همراه اول در غرفه های محیطی خود که در محوطه نمایشگاه تدارک دیده، ضمن پاسخگویی، به فروش انواع سیمکارت، مودم، موبایل و مودم قسطی و همچنین رونمایی از مودم 5G می پردازد.

همچنین ارائه دو سخنرانی با موضوعات نقش آفرینی اپراتورهای تلکام در توانمندسازی و توسعه اکوسیستم دانش بنیان صنعت ICT کشور و مدل های کاربردی هوش مصنوعی در صنعت سلامت و چالش های پیش رو را در بخش الکام تاکز خواهد داشت.

    علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با محصولات و خدمات نوین گروه همراه اول می توانند از ساعت 8 تا 16 تاریخ های مذکور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 با شعار تجربه جهان دیجیتال حاضر می شود

همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 با شعار تجربه جهان دیجیتال حاضر می شود