مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-12اجتماعي

اردوهای راهیان پیشرفت به دنبال تقویت و تعمیق رویکردهای تربیتی


رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش البرز گفت: اردوهای راهیان پیشرفت نورانی به دنبال تقویت و تعمیق رویکردهای تربیتی، افزایش امیدآفرینی و خودباوری در مدارس است.

- رضا شکیبا در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اردوهای راهیان پیشرفت نورانی که با محوریت مدارس سمپاد برگزار می شود، به دنبال تقویت و تعمیق رویکردهای تربیتی، افزایش امید آفرینی و خود باوری است.

وی اردوهای راهیان پیشرفت نورانی را فعالیت ویژه ای برای بیان دستاوردهای 43 ساله انقلاب اسلامی به دانش آموزان دانست و افزود: این اردو با هدف آشنایی با دستاوردهای علمی، صنعتی و دفاعی کشور در راستای جهاد تبیین و هم چنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، تربیتی با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در استان اصفهان برگزار می شود.

شکیبا تصریح کرد: اهداف تربیتی بزرگی در این برنامه وجود دارد تا دانش آموزان مدارس سمپاد، با مفهوم حقیقی خودباوری آشنا شوند و همچنین چگونگی اثرگذاری برای رفع نیازهای کشور در حیطه های مختلف را فرا بگیرند.

رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش البرز ادامه داد: برنامه ریزی برای رشد ساحت های تربیتی شش گانه مورد انتظار سند تحول بنیادین، به طور جدی در مدارس استع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای راهیان پیشرفت به دنبال تقویت و تعمیق رویکردهای تربیتی

اردوهای راهیان پیشرفت به دنبال تقویت و تعمیق رویکردهای تربیتی