مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:322023-07-12ورزشي

حدادی برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده نبود/ رکوردها بالا رفت


مدیر تیم های ملی دوومیدانی سطح مسابقات قهرمانی آسیا را در حد بازی های آسیایی توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیست و پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا از امروز 21 تیرماه در بانکوک تایلند آغاز می شود.

ایران با ترکیب حسن تفتیان (100 متر)، مهدی صابری (پرتاب وزنه)، مهدی پیرجهان (400 متر با مانع)، سبحان احمدی (800 متر)، حسین رسولی (پرتاب دیسک)، میلاد ناصح جهانی (200 متر) و رضا مقدم (پرتاب چکش) در بخش آقایان و حمیده اسماعیل نژاد (100 متر)، فرزانه فصیحی (100 متر) و زهرا عرب رستمی (پرتاب چکش) هم ترکیب تیم ملی دوومیدانی کشورمان در بخش بانوان در این رویداد شرکت کرده است.

افشین داوری (سرپرست فدراسیون دوومیدانی)، هادی سپهرزاد و جواد خسرو شیری تیم ملی دوومیدانی کشورمان را در این مسابقات همراهی کرده اند.

هادی سپهرزاد مدیر تیم های ملی دوومیدانی کشورمان پیش از آغاز رقابت نمایندگان ایران در این رویداد در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: با بررسی استارت لیست رقابت ها به نظرم در این رویداد بالاترین سطح مسابقات قهرمانی آسیا را شاهد خواهیم بود.

با مربیان زیادی هم صحبت شدیم.

با توجه به اینکه این دیدارها بعد از چهار سال گذشت از همه گیری کووید برگزار می شود تمام تیم ها با تمام توان خود حاضر شده اند و به نظر می رسد سطح رقابت ها بالا بوده و تعداد نفرات هم زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادی برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده نبود/ رکوردها بالا رفت

حدادی برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده نبود/ رکوردها بالا رفت