مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 19:302023-06-22سياسي

بنیاد برکت یک میلیون ایرانی را صاحب شغل کرده است


این بنیاد طی پنج سال گذشته با پرداخت بیش از 16 هزار میلیارد تومان برای یک میلیون نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ظرفیت شغلی ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج محمد ترکمانه در مراسم افتتاح طرح های بنیاد برکت که بصورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری همیشه به دنبال راه حلی برای حل مشکلات روستاییان بودند، به همین منظور بنیاد برکت 16 سال گذشته تشکیل و فعالیت های آن آغاز شد.

وی افزود: ماموریتی که به بنیاد برکت محول شد در راستای اشتغال زایی و محرومیت زدایی در کشور بر اساس پیشرو، نو آوری، جریان سازی و اعتمادآفرینی آن برای مردم کشور است.

ترکمانه با بیان اینکه بنیاد برکت تاکنون در طرح های اقتصادی مشارکت داشته است و در ایجاد بنگاه های کوچک و بزرگ و به عنوان یک شتاب دهنده در طرح های اقتصادی وارد شده، خاطرنشان کرد: هم چنین با تزریق مالی به پیشرفت شرکت ها کمک کرده و زمانی که این شرکت ها به بالندگی رسیده اند از آن خارج شده است.

وی گفت: تاکنون حدود 470 شرکت را حمایت کرده ایم و از 310 شرکت خارج شده ایم.

مدیرعامل بنیاد برکت ادامه داد: در سال 97 تحول جدی بر اساس مطالعات در حوزه توانمندی محرومین سراسر کشور در بنیاد برکت صورت گرفت و طرح های اقصادی اشتغال محور و اشتغال های خرد و خانگی و کسب و کار های کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد برکت یک میلیون ایرانی را صاحب شغل کرده است

بنیاد برکت یک میلیون ایرانی را صاحب شغل کرده است