مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:102023-06-26اقتصادي

ذرت های دپو شده بندر امیرآباد قابلیت مصارف دامی هم ندارد


مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به بازدید از روند تخلیه ذرت های دپو شده در بندرامیرآباد گفت: یک خَن محموله ذرت های وارداتی در بندر امیرآباد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حمزه آقاپور کاظمی سرپرست دامپزشکی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران با اشاره به بازدید میدانی از بندر امیرآباد به منظور تأیید مصرف ذرت های دپو شده در این بندر برای مصارف دامی اظهار کرد: در جریان این بازدید بوی فِساد، گندیدگی و احتمال آلودگی از یک کشتی مورد توجه قرار گرفته که به دلیل تخلیه ذرت های واراداتی بوده است.

وی  گفت: محموله ای که انتهای این خَن کشتی وجود داشت به دلیل بوی فِساد و گندیدگی زیاد، آلوده تشخیص داده و از تخلیه آن در بندر امیرآباد جلوگیری شده است.

سرپرست دامپزشکی مازندران با بیان اینکه حجم ذرت های آلوده  حدود 200 تا 300 تن اعلام شده است، تصریح کرد: دو خَن این کشتی که بار ذرت داشت، تخلیه شده بود ولی یک خن به شدت بوی گندیدگی می داد که از تخلیه آن جلوگیری شده است.

وی  با بیان اینکه کارشناسان ناظر بهداشتی دامپزشکی مازندران به صورت شبانه روزی در بنادر استان فعالیت می کنند، گفت: البته بوی گندیدگی احتمال دارد ناشی از تخمیر به دلیل نشت آب در خن این کشتی یا رطوبت بالای محموله ذرت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذرت های دپو شده بندر امیرآباد قابلیت مصارف دامی هم ندارد

ذرت های دپو شده بندر امیرآباد قابلیت مصارف دامی هم ندارد