مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-03حوادث

کلاهبردار سایبری با 35 فقره کلاهبرداری دستگیر شد


رییس پلیس فتا خراسان شمالی از دستگیری کلاهبرداری که با روش دریافت بیعانه از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

- سرهنگ یوسف شاکری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از شهروندان به پلیس فتا استان مراجعه و پس از ارائه مرجوعه قضایی، درخواست رسیدگی به شکایت خود مبنی بر خرید اینترنتی از یک گروه تلگرامی و به دنبال آن واریز بیعانه و عدم ارسال کالا توسط فروشنده را داشت.

رییس پلیس فتا خراسان شمالی ادامه داد: پس از اخذ اظهارات شاکی، بررسی صحت و سقم موضوع و شروع تحقیقات پلیسی، سرنخ هایی از فرد کلاهبردار به دست آمد.

وی افزود: با توجه به استفاده کلاهبردار از تجهیزات و اقلام جعلی کلاهبرداری، کارشناسان پلیس فتا با بکارگیری تجارب خدمتی و روش های مختلف پی جویی و شناسایی مجرمین، کلاهبردار اصلی را شناسایی کردند.

شاکری بیان داشت: مخفیگاه متهم، زیرنظر پلیس فتا بوده و پس از مراجعه متهم به مخفیگاه خود، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و پس از ضبط اقلام و تجهیزات کلاهبرداری اش (تعدادی دستگاه تلفن همراه، سیم کارت و کارت بانکی به نام های افراد مختلف) به پلیس فتا انتقال داده شد.

سرهنگ یوسف شاکری عنوان کرد: متهم دارای سابقه 35 فقره کلاهبرداری سنتی و اینترنتی بوده که به همراه پرونده و تجهیزات، به مقامات قضایی تحویل داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار سایبری با 35 فقره کلاهبرداری دستگیر شد

کلاهبردار سایبری با 35 فقره کلاهبرداری دستگیر شد