مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:252023-06-25سياسي

شهردار جدید درگهان قشم معرفی شد


با حضور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری هرمزگان، فرماندار قشم، شورای شهر درگهان و جمعی از مسئولان شهردار جدید درگهان معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صفر صادقی پور، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان در این مراسم ضمن تشکر از سرودی شهردار سابق درگهان گفت: آقای سرودی زحمات بسیار زیادی کشیدند و خدمات خوبی را برای مردم شهر درگهان فراهم کردند.

وی افزود: کار کردن در شهرداری ها سخت است و یکی از دلایل آن این است که شهرداری یک نهاد بی درآمد است و باید منابع خود را فراهم کند تا هزینه خدمات شهری را فراهم کند.

صادقی پور عنوان کرد: بیشتر منابع برای اداره امور شهری منابع دولتی است و منابع خود شهرداری ها بسیار کم است که این ضعف شهرداری ها است.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی که در درگهان وجود دارد شهرداری باید به سمتی برود که منابع مالی خود را تأمین کند و به منابع دولتی چشم نداشته باشد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان در ادامه با اشاره به اهمیت تامین منابع مالی شهرداری ها گفت: ما زمانی می توانیم با فراغ بال و بدون مشکل به توسعه و آبادانی یک شهر فکر کنیم که از خیلی از حواشی و مشکلات شهری گذر کنیم و این موضوع در سایه مشارکت با بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار جدید درگهان قشم معرفی شد

شهردار جدید درگهان قشم معرفی شد