مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-07سياسي

امامت یک موضوع اساسی در اسلام است/ نیاز امروز امت اسلامی وحدت است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان این که مسئله امامت یک موضوع اساسی در اسلام است، نیاز امروز امت مسلمان را وحدت و یکپارچگی با عمل به سفارش پیامبر اکرم(ص) یعنی حدیث ثقلین خواند.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان این که مسئله امامت یک موضوع اساسی در اسلام است، نیاز امروز امت مسلمان را وحدت و یکپارچگی با عمل به سفارش پیامبر اکرم(ص) یعنی حدیث ثقلین خواند.

آیت الله محمدرضا ناصری امروز شانزدهم تیرماه در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوی و پرهیز از گناه، غدیر را بزرگترین و پرعظمت ترین و مبارکترین روز خواند و اظهار کرد: امام(ره) فرموند: شخصیت غدیر به دلیل وجود مقام امیرالمومنین(علیه السلام) است.

وی با اشاره به دو اثر بزرگ و مهم به جا مانده از زندگی امام هادی(علیه السلام) شامل زیارت جامعه کبیره که در مورد شخصیت و عظمت اهل بیت(علیه السلام) و وظایفشان است و زیارت ‎نامه غدیر که به بیان شخصیت امیرالمونین(علیه اسلام) پرداخته است، تصریح کرد: امام هادی(علیه السلام) در زیارت نامه غدیر بیش از 70 آیه از قران کریم و جندین روایت در باب حقانیت امیرالمومنین(علیه اسلام) و عظمت غدیر بیان می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امامت یک موضوع اساسی در اسلام است/ نیاز امروز امت اسلامی وحدت است

امامت یک موضوع اساسی در اسلام است/ نیاز امروز امت اسلامی وحدت است