مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-18بين الملل

روسیه پایگاههای اوکراین در حمله به پل کریمه را منهدم کرد


ارتش روسیه در واکنش به حمله روز گذشته ارتش اوکراین به پل کریمه، پایگاههای کی یف در حمله روز گذشته به پل کریمه را منهدم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع روسیه گفته است که ارتش روسیه در واکنش به حمله روز گذشته (دوشنبه) ارتش اوکراین به پل کریمه که به مرگ دو نفر و زخمی شدن یک کودک منجر شد، حملاتی را علیه تأسیسات اوکراین که برای آماده سازی حملات تروریستی مورد استفاده قرار گرفته، انجام داد و این پایگاهها را منهدم کرد.

بنا بر گزارش شبکه روسی راشاتودی ، وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای در اعلام کرد که نیروهای روس، در نیمه شب گذشته، یک حمله تلافی جویانه گروهی را در شهر اودسا واقع در جنوب اوکراین با استفاده از تسلیحات نقطه زن مستقر در دریا انجام دادند که هدف آن تأسیساتی بود که برای آماده سازی اقدامات تروریستی علیه روسیه استفاده می شد.

وزارت دفاع اوکراین همچنین اعلام کرد که انبارهای حاوی حدود 70 هزار تن سوخت برای ارتش اوکراین را در شهرهای اودسا و نیکلایف هدف قرار داده است.

طبق بیانیه وزارت دفاع روسیه، تمامی اهداف معین شده هدف قرار گرفته شد.

آتش و انفجارهایی در تأسیسات تخریب شده، ثبت شده است .

امروز (سه شنبه)، سرگیی براتچوک رییس بخش اودسا یک حمله راکتی به این شهر را گزارش کرد که در آن از 6 موشک کالیبر استفاده شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه پایگاههای اوکراین در حمله به پل کریمه را منهدم کرد

روسیه پایگاههای اوکراین در حمله به پل کریمه را منهدم کرد