مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 10:202023-06-30ورزشي

آیین نامه صدور مجوزهای قانونی برای اتاق های فرار صادر شود


رییس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی گفت: وزارت ورزش باید در امر صدور مجوزهای لازم برای اتاق های فرار ورود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اعضای شورای نظارت بر طراحی، ساخت و توزیع اسباب بازی، در سی ویکمین نشست خود که صبح روز سه شنبه 6 تیر برگزار شد، به بررسی عملکرد اتاق های فرار و پیش نویس آیین نامه نظارت فرهنگی بر عملکرد اتاق های فرار، اسباب بازی و سرگرمی پرداختند.

در ابتدای این جلسه آیدین مهدیزاده تهرانی رییس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی به ورود وزارت ورزش در امر صدور مجوزهای لازم برای اتاق های فرار اشاره کرد و گفت: اتاق های فرار قابل تعمیم به اتاق های بازی هستند و حتی می توان به فضاهای بازی در مهدکودک، مدارس و شهرداری ها فکر کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر جواز فعالیت صنفی برای اتاق های فرار در کشور به عنوان باشگاه از سوی وزارت ورزش صادر شده است که این خود باعث مشکلاتی شده، زیرا نوع برخورد آنان با وقایع اتاق فرار متفاوت است.

از سوی دیگر مجوزهای شورای نظارت بر اسباب بازی مرجعیت شروع کسب و کار ندارد پس بهتر است نقص های حقوقی مجوزهای شورای نظارت مرتفع شود و بتوان برای آن برنامه ریزی درستی داشت.

وی افزود: علت ورود وزارت ورزش به اتاق های فرار جریان استانداردهای ایمنی است و شورا برای صدور این استانداردها صلاحیت لازم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه صدور مجوزهای قانونی برای اتاق های فرار صادر شود

آیین نامه صدور مجوزهای قانونی برای اتاق های فرار صادر شود