مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:572023-07-04سياسي

اژه ای:اضافه برداشت بانک ‎ها از بانک مرکزی، یکی از علل افزایش نقدینگی است


رییس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه یکی از مأموریت های بانک مرکزی حفظ ارزش پول ملی است، گفت: اتفاق نظر وجود دارد که یکی از علل افزایش نقدینگی، اضافه برداشت بانک ها از بانک مرکزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیین رونمایی از سامانه یکپارچه احکام قضایی (سیاق) با حضور حجت الاسلام محسنی اژه ای در بانک مرکزی برگزار شد.

     با بهره گیری از سامانه سیاق، ابلاغ و اجرای احکام قضایی در شبکه بانکی به صورت برخط و لحظه ای انجام شده و متوسط اجرای حکم از 200 روز به حداکثر 4 دقیقه کاهش پیدا کرده است.

   حجت الاسلام محسنی اژه ای طی سخنانی در آیین رونمایی از سامانه یکپارچه احکام قضایی (سیاق)، اظهار کرد: امیدواریم که با عنایت خداوند متعال، در ایام بافضیلت ماه ذی الحجه توفیق پیدا کرده و به درجات بالای کمال فردی و اجتماعی دست پیدا کنیم.

  وی در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه ویژه بانک مرکزی در کشور اظهار کرد: بانک مرکزی در همه ادوار، از اهمیت و جایگاه ممتازی در کشور برخوردار بوده که در برهه و شرایط کنونی، این اهمیت و جایگاه بسیار بیشتر از گذشته شده است.

   رییس دستگاه قضا با اشاره به دو مرتبه اصلاح قانون بانک مرکزی در سال های 1351 و 1362 گفت: اندک تغییرات و اصلاحات ایجاد شده در قانون بانک مرکزی طی 63 سال سپری شده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای:اضافه برداشت بانک ‎ها از بانک مرکزی، یکی از علل افزایش نقدینگی است

اژه ای:اضافه برداشت بانک ‎ها از بانک مرکزی، یکی از علل افزایش نقدینگی است