مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-16اجتماعي

تشکر از پلیس راهور برای تلاش در حفظ جان راکبان موتور سیکلت


رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از پلیس راهور برای ممانعت از ورود موتورسیکلت سواران به تونل های شهری در راستای حفظ جان راکبان تشکر کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس،مهدی پیرهادی در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه سالها است که موتور سیکلت ها از تونل ها و بزرگراه های اصلی شهر تردد می کنند که موجب مشکلاتی برای راکبان می شود، از پلیس راهور که به طور جدی از ورود و تردد موتورسیکلت ها به داخل تونل های شهری ممانعت می کنند، تشکر کرد.

وی گفت: این کار در راستای حفاظت از جان راکبان موتور سیکلت است که جای تقدیر دارد .

پیرهادی در تذکر دیگری با بیان اینکه قرار بود وضعیت اماکن ورزشی تعیین تکلیف شود، اما هنوز این موضوع مشخص نشده است، گفت: تقاضا داریم که زودتر وضعیت اماکن ورزشی مشخص شود  پیرهادی در تذکر دیگری با اشاره به وضعیت رفت و روب در شهر تهران با توجه به گرمای هوا، گفت: با توجه به شرایط امروز باید شهرداری تهران نسبت به رفت و روب و شستشو مخازن اقدام سریع تری را انجام دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه با توجه به گرمای هوا وضعیت تعدادی از درختان مناسب نیست، اظهار داشت: شهرداری مناطق پیگیری کنند و آب را به درختان برسانند تا بی آبی موجب خشکی برخی درختان نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر از پلیس راهور برای تلاش در حفظ جان راکبان موتور سیکلت

تشکر از پلیس راهور برای تلاش در حفظ جان راکبان موتور سیکلت