مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 18:202023-07-05سياسي

اجازه زیر سؤال بردن خدمات دولت مردمی را به دشمنان ندهیم


استاندار خراسان شمالی بر ضرورت انعکاس و اطلاع رسانی عملکرد دولت در شهرستان های استان توسط فرمانداران تاکید کرد و گفت: نباید اجازه دهیم دشمنان، - ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی بر ضرورت انعکاس و اطلاع رسانی عملکرد دولت در شهرستان های استان توسط فرمانداران تاکید کرد و گفت: نباید اجازه دهیم دشمنان، خدمات دولت مردمی را زیر سؤال ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حسین نژاد در نشست با فرمانداران خراسان شمالی که 14 تیرماه برگزار شد، توازن در توزیع بودجه های شهرستانی و تخصیص اعتبار برای مصلاهای هر شهرستان و موضوعات گردشگری را نیز مورد تاکید و توجه قرارداد.

وی موضوع انتخابات را مهم ترین مسئله سال عنوان کرد و گفت: به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم تا دشمن، خدمات دولت را زیر سوال ببرد و یأس و ناامیدی را در جامعه حاکم کند و از این طریق انتخابات و مشارکت، مردم را تحت الشعاع قرار دهد.

حسین نژاد، امیدآفرینی و اطمینان سازی از سلامت انتخابات و صیانت آراء از سوی مسئولان اجرایی و مسئولان اجرای انتخابات را به عنوان دو مؤلفه و دو وظیفه مهم در تقابل با فعالیت های رسانه ای دشمنان توصیه کرد.

وی تاکید کرد: وظیفه و رسالت مهم فرمانداران در برگزاری انتخابات این است که باید با تمام توان و با شور و نشاط اجتماعی و با صیانت و سلامت، آن را به پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه زیر سؤال بردن خدمات دولت مردمی را به دشمنان ندهیم

اجازه زیر سؤال بردن خدمات دولت مردمی را به دشمنان ندهیم