مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-05فناوري

اتصال 97 درصدی دستگاه ها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند


وزیر ارتباطات در نشست با رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به فعالیت های در دست اقدام، از برنامه برای هوشمند شدن 20 درصد از خدمات ارایه شده در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، - وزیر ارتباطات در نشست با رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به فعالیت های در دست اقدام، از برنامه برای هوشمند شدن 20 درصد از خدمات ارایه شده در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، ایجاد 20 میلیون پوشش فیبرنوری منازل و کسب و کارها تا پایان دولت و دستاوردهای بدست آمده در پلتفرم های بومی گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست مشترکی میان عیسی زارع پور-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- و ذبیح اله خداییان -رییس سازمان بازرسی کل کشور- برگزار شد.

در این جلسه زارع پور با اشاره به راه اندازی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در سال گذشته گفت: خوشبختانه به همت همکارانم در سازمان فناوری اطلاعات و پشتیبانی و همراهی سازمان امور استخدامی، پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در سال گذشته راه اندازی شد و تا الان بیش از 97 درصد از دستگاه های اجرایی به آن پیوسته اند و بیش از سه هزار خدمت در بستر آن به مردم ارایه می کنند.

وی با اشاره به نقش آن در ایجاد شفافیت و مبارزه با فساد، افزود: وقتی خدمات به صورت تجمیع شده و فقط با یک بار احراز هویت در اختیار کاربران قرار می گیرد، مردم می توانند به صورت غیرحضوری و با د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 97 درصدی دستگاه ها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

اتصال 97 درصدی دستگاه ها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند