مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 22:112023-07-01اقتصادي

آینده روشن مراودات اقتصادی با مدیریت شهری در قالب سرمایه گذاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سفیر جمهوری صربستان در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مدیران اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری شیراز، بر آینده روشن مراودات اقتصادی با مدیریت شهری در قالب سرمایه گذاری و اجرای پروژه های مشترک تأکید کرد.

 دراگان تودورویچ در این دیدار که با هدف معرفی فرصت های کلان سرمایه گذاری شهر شیراز و رایزنی در خصوص مشارکت های اقتصادی صورت گرفت، بر ظرفیت های گردشگری شهر شیراز تاکید و اظهار کرد: به هر نقطه از این شهر که نگاه می کنم، زیبایی و جذابیت های بسیار می بینم که این نعمت، فرصتی بزرگ برای جذب گردشگر به شیراز است.

او در خلال سخنانش، ایران را کشور و شیراز را شهر دوم خود خواند و گفت: من با شیراز آشنایی نسبتا کاملی دارم و می دانم که این شهر به لحاظ تاریخی، فرهنگی و حتی علمی به خصوص در حوزه پزشکی، جزو شهرهای مطرح است و می توانیم در آینده ای نزدیک در این زمینه ها همکاری هایی داشته باشیم.

سفیر جمهوری صربستان در جمهوری اسلامی ایران گفت: گزارش این جلسه و جزییات فرصت های ارائه شده، به شهر نووی ساد که فعالیت های گسترده ای در حوزه های اقتصادی انجام داده و در همین سفر نیز با شیراز توافق نامه اقتصادی را به صورت برخط امضا کرده، ارسال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده روشن مراودات اقتصادی با مدیریت شهری در قالب سرمایه گذاری

آینده روشن مراودات اقتصادی با مدیریت شهری در قالب سرمایه گذاری