مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 20:052023-07-01فرهنگي

کاش به 20 سال پیش بازگردیم


مراسم تقدیر از طراحان صحنه و لباس تئاتر با یادی از فرناز بهزادی و فریماه فرجامی و با گله های ایرج راد از وضعیت فعلی تئاتر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آغاز این مراسم که عصر روز شنبه دهم تیر در سالن استاد جوانمرد عمارت خانه تئاتر برگزار شد، حاضران به یاد فرناز بهزادی و فریماه فرجامی، دو هنرمندی که در روزهای اخیر از دنیا رفته اند، یک دقیقه سکوت کردند.

در ادامه این مراسم که به کوشش انجمن طراحان صحنه و لباس خانه تئاتر برگزار شد، ایرج راد، رییس هیات مدیره خانه تئاتر به عنوان اولین سخنران برنامه، با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم تقدیر، از زحمات طراحان بزرگی که علاوه بر فعالیت هنری در آموزش نسل جوان هم موثر بوده اند، قدردانی کرد.

او در عین حال با ابراز تاسف از تعطیلی کارگاه های دکور و لباس در سال های گذشته افزود: هرجا کار تئاتر انجام می شود، باید کارگاه های دوکور و لباس هم دایر باشند، همچنانکه پیش از این هم چنین بود ولی مایه تاسف است که با تعطیلی این کارگاه ها در سال های گذشته، زحمت و هزینه زیادی به گروه های نمایشی تحمیل شد.

راد با اشاره به نقش مهم هنرمندانی چون خسرو خورشیدی در رشد و توسعه طراحی صحنه تئاتر در ایران یادآوری کرد: زمانی که در کشور ما به طراحی دکور و لباس اهمیت داده نمی شد، هنرمندان بزرگی مانند خسرو خورشیدی سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاش به 20 سال پیش بازگردیم

کاش به 20 سال پیش بازگردیم