مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-22بين الملل

تداوم بحران لبنان؛ طرح پاریس با «ضربه آمریکا» به پایان رسید


منابع رسانه ای لبنان از تداوم بحران سیاسی این کشور خبر دادند و گفتند طرح ابتکاری فرانسه با «ضربه آمریکا» به پایان رسیده و افق سیاسی هفته ها و ماه های پیش روی لبنان کاملا تیره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نُه ماه از خلأ کرسی ریاست جمهوری در لبنان گذشت و این کشور هنوز نتوانسته رییس جدیدی انتخاب کند.

  مطبوعات لبنان امروز گزارش کردند، بحران انتخاب رییس جمهور همچنان باقی است و حتی طرح ابتکاری فرانسه نیز که موجب نوعی آرامش سیاسی نسبی در این کشور شده بود، با ضربه آمریکا ساقط شد و صحنه سیاسی لبنان به سوی تقابل گام برمی دارد.

  بحران هنوز در خانه اول است روزنامه الجمهوریه لبنان در مطلب اصلی خود نوشت، بحران ریاست جمهوری لبنان هنوز در خانه اول مانده؛ جایی که نُه ماه پیش دوره ریاست میشل عون به پایان رسید و هنوز هیچ نشانه ای از خروج کشور در مدت پیش رو، دیده نمی شود .

الجمهوریه در توضیح این مطلب نوشت: اگر در داخل [لبنان] راه حلی وجود ندارد، در خارج که اصلا نیست.

وجه مشترک همه تحرکات عربی و بین المللی که گاه گاهی رخ میدهد، از فرانسه گرفته تا دوحه و همچنین سفرهایی که به بیروت انجام می شود، بی برکت بودن آنهاست و هیچ یک از تحرکات هنوز نتوانسته، حتی یک قدم، بحران ریاست جمهوری را از خانه اول تکان بدهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بحران لبنان؛ طرح پاریس با «ضربه آمریکا» به پایان رسید

تداوم بحران لبنان؛ طرح پاریس با «ضربه آمریکا» به پایان رسید