مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-10اقتصادي

هشدار درباره عرضه سموم غیرمجاز کشاورزی در رفسنجان


فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه مهندسین کشاورزی و مسئولان فنی فروشگاه های کود و سم در قبال مردم وظیفه ای بالاتر از تأمین سلامت و امنیت غذایی ندارند، - ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه مهندسین کشاورزی و مسئولان فنی فروشگاه های کود و سم در قبال مردم وظیفه ای بالاتر از تأمین سلامت و امنیت غذایی ندارند، گفت: از 141 فروشگاه کود و سم در این شهرستان 24 مورد فاقد کارشناس فنی هستند.

حسین رضایی امروز 19 تیرماه در جلسه نظارت بر نهاده های کشاورزی رفسنجان اظهار کرد: در تولید محصولات کشاورزی، یکی از مطالبات جدی مردم سامان بخشی فروشگاه های کود و سموم شیمیایی در این شهرستان است؛ چون با سلامتی مردم و محصول سر و کار دارند.

وی بر وجود کارشناس فنی در فروشگاه های کود و سم تأکید کرد و افزود: در تمام فروشگاه های کود و سموم شیمیایی کشورهای دیگر، کارشناس فنی وجود دارد و مسائل مربوط به نحوه و چگونگی استفاده سموم و مصرف کودها را در باغات به کشاورزان و متقاضیان توصیه های لازم را ارائه می دهند.

رضایی تصریح کرد: آن ها همچنین در داخل فروشگاه فضای اندکی به عنوان ویترین سموم کشاورزی دارند و به هیچ وجه سموم را داخل فروشگاه انبار نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره عرضه سموم غیرمجاز کشاورزی در رفسنجان

هشدار درباره عرضه سموم غیرمجاز کشاورزی در رفسنجان