مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 20:452023-06-28اجتماعي

انتخاب و ارزیابی 5 محور پژوهشی اولویت دار استان در سال جاری


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی گفت: محورهای پژوهشی اولویت دار استان در سال جاری پنج محور اقتصاد، حفاظت محیط زیست، چالش های فرهنگی و اجتماعی، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی گفت: محورهای پژوهشی اولویت دار استان در سال جاری پنج محور اقتصاد، حفاظت محیط زیست، چالش های فرهنگی و اجتماعی، حوزه فناوری و هوشمندسازی و چالش های آب و انرژی است که بر اساس شاخص های ضرورت، کاربردی بودن، میزان انطباق با محورهای اولویت دار، استانی بودن و عمومیت و دامنه اثربخشی ارزیابی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جهانبخش سلمانیان در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری(آپفن)، گفت: دستگاه های اجرایی در پژوهش های خود باید این نکته را مدنظر قرار دهند که پژوهش های انجام شده تا چه حد در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های مدیریتی تأثیرگذار است.

وی بر نتیجه گرا بودن پژوهش ها تأکید کرد و ادامه داد: اگر قرار است پژوهش های انجام یافته توسط دستگاه ها اجرایی نشده و عملی نشوند، بهتر است روی آن ها هزینه ای انجام نشود.

سلمانیان افزود: باید مشخص شود پژوهش های انجام یافته تا چه میزان در تصمیم گیری های مدیران نقش داشته و چند درصد از آنها به مرحله اجرا و عمل رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب و ارزیابی 5 محور پژوهشی اولویت دار استان در سال جاری

انتخاب و ارزیابی 5 محور پژوهشی اولویت دار استان در سال جاری