مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-13اقتصادي

خرید برنج در استان های شمالی آغاز شد/تامین خط اعتباری برنج توسط بانک مرکزی


وزیر جهاد کشاورزی از تأمین خط اعتباری برای خرید برنج توسط بانک مرکزی و ابلاغ آن به بانک کشاورزی خبر داد و گفت: عملاً خرید برنج در استان های شمالی مازندران، - ایسنا/مازندران وزیر جهاد کشاورزی از تأمین خط اعتباری برای خرید برنج توسط بانک مرکزی و ابلاغ آن به بانک کشاورزی خبر داد و گفت: عملاً خرید برنج در استان های شمالی مازندران، گلستان و گیلان اغاز شده است.

محمد علی نیکبخت روز پنجشنبه 22 تیرماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران در نخستین سفر استانی در مازندران، اظهار کرد: شمال کشور محصولات عمده و اساسی را تولید می کند و مازندران در 14 محصول رتبه اول را دارا است و بخش عمده نیاز کشور را تامین می کند.

وی افزود: مازندران در برنج، چای، مرکبات، صید و صیادی، طیور و تولید گوشت مرغ و آبزی پروری در کشور صاحب رتبه است و بخشی از نیاز کشور و تهران را تامین و در تولید و اشتغال جایگاه خاصی دارد.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه با توجه به ظرفیت تولید محصولات کشاورزی، موظفیم حمایت و پشتیبانی از کشاورزان و حمایت از تولید داخلی و تولیدکننده را انجام بدهیم، گفت: اگر قرار است غذای مردم را تأمین کنیم باید از تولید حمایت شود و نگاه ما این است که از طریق تولید به تامین کالای مورد نیاز برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید برنج در استان های شمالی آغاز شد/تامین خط اعتباری برنج توسط بانک مرکزی

خرید برنج در استان های شمالی آغاز شد/تامین خط اعتباری برنج توسط بانک مرکزی