مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:202023-06-28سياسي

برگزاری دعای عرفه در بیش از 100 نقطه از استان مرکزی


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: دعای روحبخش عرفه در بیش از 100 مکان مذهبی استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از اراک حجت الاسلام فراهانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران گفت: دعای روحبخش عرفه روز چهارشنبه 7 تیرماه از ساعت 16 و30 دقیقه  در بیش از 100 مکان مذهبی استان برگزار می شود.

حجت الاسلام فراهانی افزود: این مراسم معنوی با حضور اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان مومن و انقلابی در سطح مساجد، حسینیه ها و برخی امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این آیین های معنوی که به صورت مردمی با همکاری تشکل های دینی و مساجد برگزار می شود دعای روحبخش عرفه حضرت امام حسین (ع) توسط مداحان اهل بیت قرائت می شود.

فراهانی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ ترکیبی، فرهنگی و تهدید نرم خود به دنبال تضعیف ارزش های معنوی و انقلابی در جامعه هستند برگزاری اینگونه برنامه های فرهنگی و دینی را موثر در خنثی کردن توطئه های استکبار جهانی ذکر کرد.

وی بیان کرد: این آیین معنوی در مرکز استان در مکان های مختلف در سطح محلات به خصوص در گلزار شهدای شهر اراک و مصلی بیت المقدس برگزار می شود و تمامی تمهیدات آن با همکاری بخش های مختلف صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دعای عرفه در بیش از 100 نقطه از استان مرکزی

برگزاری دعای عرفه در بیش از 100 نقطه از استان مرکزی