مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-13سياسي

چشمان همیشه بیدار پدافند هوایی، 24 ساعته آسمان را تحت رصد دارند


امروز چشمان همیشه بیدار و مراقب پدافند هوایی در اقصی نقاط کشور به صورت 24 ساعته آسمان را تحت رصد دارند، تمام ورود و خروج ها به کشور را کنترل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ دوم رضا خواجه معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: یکی از ویژگی های نبردهای قرن حاضر فضای عدم قطعیت در پیروزی و شکست است، یعنی پیروزی و شکست قطعی وجود ندارد؛ به طوری که در جنگ های اخیر و یا حال حاضر دنیا شاهد آن هستیم که هر کدام از طرفین جنگ سعی دارد با استفاده از قدرت رسانه و جنگ روانی خود را به عنوان دست برتر در میدان جنگ معرفی کند و تلاش می کند طرف مقابل را مغلوب و سرخورده نشان دهد.

وی بیان کرد: در عصر ما ماهیت جنگ ها با سرعت بیشتر نسبت به گذشته در حال تغییر و تحول است؛ در این شرایط، قدم اول شناخت دشمن و تجزیه و تحلیل اندیشه و راهبرد نظامی اش است که می تواند زمینه پیش بینی رفتار او در صحنه عمل را محرز کرده و اتخاذ عکس العمل مناسب در مواجهه با رفتار او را در پی داشته باشد.

امیر سرتیپ دوم خواجه به راهبرد پدافند هوایی ارتش در دفاع از آسمان کشور اشاره کرد و ادامه داد: پدافند هوایی به دنبال دفاع موثر، مستمر و پایدار از آسمان کشور جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تهدید با بهره گیری از تمامی ظرفیت های پدافند هوایی کشور در قالب شبکه یکپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشمان همیشه بیدار پدافند هوایی، 24 ساعته آسمان را تحت رصد دارند

چشمان همیشه بیدار پدافند هوایی، 24 ساعته آسمان را تحت رصد دارند