مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 18:202023-07-16سياسي

مقابله با فساد نیازمند حرکت منسجم دستگاه های اجرایی است


مرجع تقلید شیعیان بر لزوم حرکت منسجم دستگاه های حکومتی و اجرایی تاکید کرد و گفت: هیچ جامعه ای مدینه فاضله نیست و مشکلاتی داشته است بنابراین کشور نیازمند قوه انتظامی برای مقابله با فساد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله جعفر سبحانی در دیدار سردار میرحیدری فرمانده جدید انتظامی استان قم با اشاره به آیه 104 سوره آل عمران اظهار کرد: خداوند در قرآن می فرماید: وَلْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّهٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ ۚ وَ أُولَٰئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ در اسلام دو نوع امر به معروف داریم؛ یکی امر به معروف عمومی است که برای همه افراد جامعه لازم است که امر به معروف کنند و آن امر به معروف لسانی است که دارای شرایطی است.

دیگری امر به معروفی است که طبق سخن امام صادق (ع) برعهده زمام داران و کسانی است که قدرت در اختیارشان است.

وی با بیان اینکه مدینه فاضله تنها در زمان پیامبر اکرم (ص) تحقق یافت، افزود: هیچ جامعه ای مدینه فاضله نیست و مشکلاتی داشته است بنابراین کشور نیازمند قوه انتظامی برای مقابله با فساد است.

مرجع تقلید شیعیان بر ضرورت انسجام دستگاه های حکومتی و اجرایی تاکید کرد و گفت: جامعه مانند ماشین است که باید تمام ارکان آن با یکدیگر هماهنگ باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با فساد نیازمند حرکت منسجم دستگاه های اجرایی است

مقابله با فساد نیازمند حرکت منسجم دستگاه های اجرایی است