مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 08:412023-06-22سياسي

آغاز عملیات اجرایی خط انتقال گاز دشتک - زابل - نهبندان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهبندان، عملیات اجرایی خط انتقال دشتک - زابل - نهبندان امروز با حضور معاون زیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران وحضور ویدئو کنفرانسی جواد اوجی، وزیرنفت صبح امروز در خراسان جنوبی آغاز می شود.

علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد: اتصال خط گاز خراسان جنوبی به خط انتقال جنوب و جنوب شرق از عسلویه از خواسته های دیرینه مردم استان بود که برای تکمیل خط و پایداری انرژی در شرق کشور مطالعات خط انتقال گاز از دشتک زابل به نهبندان و سربیشه انجام شد.

وی افزود: برای رفع کمبود گاز استان، دولت دستور داد مطالعات طرح انجام شده و پروژه تعریف شود که در نهایت این خط انتقال مصوب و آورده خوبی هم به همراه خواهد داشت.

وی با بیان این که عملیات گازرسانی از دشتک زابل به نهبندان و سربیشه با 300 کیلومتر با قطر لوله 36 اینچ با اعتبار بیش از 8 هزار میلیارد تومان انجام می شود افزود: در دهه فجر امسال فاز اول این طرح افتتاح و خط گاز استان به خط جنوب و جنوب شرق کشور وصل می شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: با اجرای این پروژه 10 میلیون متر مکعب بر ساعت به ظرفیت انتقال گاز استان افزوده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی خط انتقال گاز دشتک - زابل - نهبندان

آغاز عملیات اجرایی خط انتقال گاز دشتک - زابل - نهبندان