مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 17:502023-07-17بين الملل

سی ان ان: با تعلیق رابرت مالی، تغییری در سیاست برجامی آمریکا ایجاد نمی شود


شبکه سی ان ان در گزارشی با مطرح کردن دیدگاه های مختلف درباره عملکرد نماینده پیشین آمریکا در امور ایران و تاثیر تعلیق او بر مذاکرات احیای توافق هسته ای، - شبکه سی ان ان در گزارشی با مطرح کردن دیدگاه های مختلف درباره عملکرد نماینده پیشین آمریکا در امور ایران و تاثیر تعلیق او بر مذاکرات احیای توافق هسته ای، اشاره کرد که این موضوع تغییری در سیاست کلی دولت آمریکا نسبت به مسلئه هسته ای ایران ایجاد نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه سی ان ان در گزارشی درباره تعلیق رابرت مالی، نماینده پیشین آمریکا در امور ایران از سمت خود و تاثیر احتمالی آن بر مذاکرات وین نوشت: کنار گذاشته شدن رابرت مالی باعث شده است سوالاتی درباره آینده توافق هسته ای مطرح شود که مدت هاست با وقفه روبه روست.

این توافق در موقعیت کنونی، با توجه به پیشرفت ایران در زمینه غنی سازی اورانیوم، همچنین آماده شدن آمریکا و ایران برای انتخابات مهم سال بعد، اهمیت بیشتری یافته است.

سی ان ان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران سال(میلادی) بعد، انتخابات پارلمانی برگزار می کند و در آمریکا هم قرار است انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود.

به گفته تحلیلگران، پیشرفت در مذاکرات هسته ای و سرنوشت شهروندان آمریکایی زندانی در ایران موجب تقویت جایگاه رقبای انتخاباتی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی ان ان: با تعلیق رابرت مالی، تغییری در سیاست برجامی آمریکا ایجاد نمی شود

سی ان ان: با تعلیق رابرت مالی، تغییری در سیاست برجامی آمریکا ایجاد نمی شود