مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 02:302023-07-17سياسي

«گروه زهراییون» از گروه های موفق سال های اخیر خوزستان است


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از گروه های سرود موفق و برجسته ای که طی سال های اخیر در استان خوزستان مطرح شده، گروه زهراییون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محسن حیدری شامگاه دوشنبه در آیین تجلیل از گروه سرود بین المللی زهراییون که در محل یادمان سردار شهید علی هاشمی برگزار شد، اظهار کرد: این گروه سرود، تواشیح و هنر انقلابی شهرستان کارون نه تنها در شهرستان کارون بلکه در استان و حتی در کشور ایران اسلامی به عنوان یک گروه انقلابی هنرمند و برجسته شناخته شده است.

وی با بیان اینکه ما معتقد هستیم اسلام جاودانه است، تصریح کرد: اسلام به برکت خون سیدالشهداء جاودانگی خود را پیدا کرد در واقع امام حسین (ع) و یارانش خودشان را فدا کردند تا اسلام زنده و جاودانه بماند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نهضت عاشورا نیز جاودانه است؛ به رغم تمام قدرت های شیطانی و استکباری من جمله بنی امیه، بنی عباس، سلاطین جور، خاندان منحوس پهلوی، صدام جنایت کار، تکفیری ها و وهابی ها که در طول تاریخ قصد داشتند ندای لبیک یا حسین در گلوها خفه شود و هرگز ظهور و بروز پیدا نکند، اسباب زیادی دست به دست هم داده اند تا اینها به هدف خود نرسند و عاشورا جاودانه بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گروه زهراییون» از گروه های موفق سال های اخیر خوزستان است

«گروه زهراییون» از گروه های موفق سال های اخیر خوزستان است