مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-01پزشكي

برپایی اولین بیمارستان صحرایی سال 1402 در «دژکرد» فارس


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: نخستین بیمارستان صحرایی فارس در سال 1402 مدت سه روز در «دژکرد» از توابع استان فارس راه اندازی شد.

- شیراز-رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: نخستین بیمارستان صحرایی فارس در سال 1402 مدت سه روز در دژکرد از توابع استان فارس راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید وحید حسینی با اشاره به همکاری سپاه فجر استان، سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ساخت این بیمارستان صحرایی بیان کرد: در این بیمارستان صحرایی بیش از 300 نیروهای جهادی شامل پزشک، پیراپزشک، دندانپزشک، داروساز، پرستار و نیروهای اداری و پشتیبانی، در نوبت های کاری مختلف به مراجعان خدمات تخصصی و فوق تخصصی سلامت ارائه می دهند.

او اضافه کرد: علاوه بر بیمارستان صحرایی، 60 اردوی جهادی نیز به صورت هفتگی از ابتدای سال 1402 تاکنون در استان فارس برپا شده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی امام علی (ع) گفت: با همکاری، هم افزایی و همراهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اردوهای جهادی با محوریت ارائه خدمات درمانی به مراجعان و بیماران در قالب بیمارستان صحرایی برپا می شود.

سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی افزود: در مناطق مختلف و محروم استان و حاشیه شهرها، بیمارستان های صحرایی و اردوهای جهادی برپا می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی اولین بیمارستان صحرایی سال 1402 در «دژکرد» فارس

برپایی اولین بیمارستان صحرایی سال 1402 در «دژکرد» فارس