مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:552023-06-26اقتصادي

اعلام حمایت های دانشگاه آزاد به منظور اجرای قانون جوانی جمعیت


معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی طی دستورالعملی نحوه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، نحوه اجرای دستورالعمل حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانشگاه را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

این دستورالعمل در راستای ارائه تسهیلات رفاهی و خدمات فرهنگی با ارتقاء سلامت روحی و جسمی به خانواده دانشگاهیان به عنوان یکی از راه کنش های کلان و راهبردی بسته کاری ارتقاء تربیت اخلاقی، فرهنگی و تربیتی در سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور تکریم مقام و منزلت مادر و تلاش برای تحکیم بنیان نهاد مقدس خانواده و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ابلاغ شده است.

در این دستورالعمل آمده است: بانوان همکار شاغل در دانشگاه می توانند تا مدت 15 ماه از مرخصی با حقوق بهره مند شوند.

براساس بندهای این دستورالعمل برای کارکنان غیر عضو هیأت علمی از سه ماهگی بارداری تا تولد فرزند به مدت 6 ماه پرداخت حقوق توسط دانشگاه صورت می گیرد، از تولد فرزند تا 9 ماهگی به مدت 9 ماه پرداخت حقوق طبق قوانین سازمان تأمین اجتماعی و توسط سازمان تأمین اجتماعی انجام می شود و از 9 ماهگی فرزند به مدت 9 ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت های دانشگاه آزاد به منظور اجرای قانون جوانی جمعیت

اعلام حمایت های دانشگاه آزاد به منظور اجرای قانون جوانی جمعیت