مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 08:102023-07-19سياسي

جوانی که ماه محرم را برای پرواز انتخاب کرد


شهید والامقام غلامرضا بخت پسند پس از رشادت های فراوان در جبهه های نبرد حق علیه باطل در تاریخ نهم مهر ماه 1363 مصادف با پنجم ماه محرم در منطقه عملیاتی مریوان به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شهید غلامرضا بخت پسند ملقب به فرزاد در تاریخ 14 بهمن ماه 1341 در خانواده ای متدین و مذهبی در شهرستان رشت دیده به جهان گشود.

  وی دوران کودکی را در آغوش پر از لطف و محبت پدر و مادر سپری کرد و با توجه به اعتقادات مذهبی خانواده پس از رسیدن به سن تکلیف در انجام تکالیف مذهبی و دینی خود مقید بود و خواندن نماز اول وقت و روز گرفتن را به دوستان خود نیز سفارش می کرد.

  وی به شدت مهربان، خوش قلب و محفوظ به حیا بود و حتی غذا خوردن و لباس پوشیدنش نیز ساده بود، یعنی اگر جلویش نان خشک هم می گذاشتند بدون اینکه صدایش در بیاید، میل می کرد و گله و شکایتی به زبان نمی آورد.

  در کمک به فقرا همیشه پیش قدم بود و به یتیم ها خیلی محبت و مهربانی می کرد و همواره به خواهرش نیز احترام می گذاشت و با آنکه از او کوچکتر بود اگر چیزی تقاضا می کرد، نه نمی گفت و برایش می خرید.

  خانواده او قبل از انقلاب اسلامی در محله آزادگان، روبروی مدرسه شهید بهشتی مستاجر بودند و وقتی که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید فعالیت آقا غلامرضا قصه ما در مسجد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانی که ماه محرم را برای پرواز انتخاب کرد

جوانی که ماه محرم را برای پرواز انتخاب کرد