مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 23:302023-07-08اجتماعي

زمان توقف و تردد زائران در مهران به علت گرمای هوا کوتاه شود


با توجه به افزایش دمای هوا در مهران باید امسال تردد زائرین اربعین با کمترین زمان و توقف ممکن همراه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از ایلام، احمد وحیدی وزیر کشور شامگاه شنبه در جلسه ستاد اربعین با اشاره به اینکه تمامی هدف گیری مسئولان تسهیل در تردد زوار اربعین باشد،گفت: با توجه به افزایش دمای هوا باید امسال زائرین اربعین با کمترین زمان عبور و مرور کنند و به علت افزایش جمعیت و ترافیک در مهران ضرورت ساماندهی پارکینگ ها لازم بوده و باید جهت پیشگیری از هرگونه مسئله ای پایش تصویری انجام شود.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش های مسئولان استان ایلام برای توسعه زیرساخت های اربعین، افزود: باید مواکب در شهرستان مهران درست جانمایی شوند و همه دستگاه های اجرایی استان برای تسهیل در تردد زوار اربعین پای کار باشند و هدف همه مسؤلان حل مشکلات تردد زائرین است.

وزیر کشور ادامه داد: نیروی انتظامی در حوزه امنیت پارکینگ ها شهرستان مهران تدابیری فراهم کند تا زائرین به آسانی وسایل نقلیه خود را بیابند و برای سهولت در تردد اتوبوس برون و درون شهری پروژه های زیرساختی پایانه برکت تا اربعین تکمیل شوند.

وی تصریح کرد: برای مواکب باید آب و یخ تهیه و توزیع شود تا مسئله ای پیش نیاید همچنین باید به موضوع خدمات دهی دقیق مواکب توجه کرده و در صورت افزایش جمعیت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان توقف و تردد زائران در مهران به علت گرمای هوا کوتاه شود

زمان توقف و تردد زائران در مهران به علت گرمای هوا کوتاه شود