مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-15سياسي

تفاهم نامه اجرای المان 1200 شهید رشت امضا شد


تفاهم نامه سه جانبه ما بین حوزه مدیریت شهری رشت، بنیاد شهید و کنگره هشت هزار شهید گیلان پیرامون اجرای المان یکهزار و دویست شهید شهر رشت و تمثال 2 هزار و دویست شهید شهرستان رشت منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در این جلسه در ساختمان شهرداری رشت واقع در میدان گیل با اشاره به اینکه شهر رشت عضو شهرهای گردشگری محور مقاومت است، اظهار کرد: اخیرا همایشی نیز با این محوریت برگزار شد اما عملا مکانی برای پیگیری این مهم در رشت وجود ندارد.

  محمد حسین واثق کارگرنیا با تاکید به راه اندازی پارک موزه در شهر رشت با محوریت مقاومت افزود: افراد اندکی میدان شهرداری را به عنوان شهدای ذهاب می شناسند و باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.

  وی با تاکید به اینکه بسیاری از شهروندان نسبت به عنوان سر پل شهدای ذهاب بی اطلاع هستند، افزود: معتقدم باید تا پیش از برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید نسبت به معرفی صحیح عنوان شهدای سر پل ذهاب و سرداران شهید ملی اقدام شود.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه فرصت چندانی تا زمان برگزاری دومین کنگره شهدا باقی نمانده است، تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم کنگره ای به مراتب بهتر از کنگره نخست برگزار کنیم و با توجه به اتفاقات خوبی که در کنگره نخست در رشت رقم خورد انتظارات بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه اجرای المان 1200 شهید رشت امضا شد

تفاهم نامه اجرای المان 1200 شهید رشت امضا شد