مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 16:202023-06-25بين الملل

نقش آمریکا وناتو در طرح ریزی «خیانت بزرگ» واگنر


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «عبدالباری عطوان» تحلیلگر مطرح جهان عرب در سرمقاله خود در روزنامه رأی الیوم در خصوص اوضاع روسیه نوشت: - تحلیلگر مطرح جهان عرب با اشاره به شورش فرمانده گروه واگنر علیه رییس جمهور روسیه تاکید کرد که دست های آمریکا و کشور های عضو ناتو در طرح ریزی این شورش نمایان است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو،  عبدالباری عطوان تحلیلگر مطرح جهان عرب در سرمقاله خود در روزنامه رأی الیوم در خصوص اوضاع روسیه نوشت: خیانت بزرگی ؛ این تعبیر ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه از شورش یوگنی پرگوژین فرمانده شبه نظامیان واگنر، علیه نظام مسکو است.

این خیانت با هدف ناکام گذاشتن پیروزی بزرگی طراحی شد که ارتش روسیه توانست در مقابل ضدحملات اوکراین، به دست آورد؛ ضد حملاتی که ناتو و کشور های عضو به آن دل بسته بودند.

زلنسکی، رییس جمهور اوکراین اذعان کرده که روند این حملات بسیار کند بوده چرا که آمریکا و کشور های ناتو، سلاح ها و تجهیزات نظامی پیشرفته را در اختیار کشورش قرار نمی دهند.

پوتین که با دیدن شورش نظامی یکی از نزدیکترین همپیمانان خود غافلگیر شده بود، با ایراد یک سخنرانی پنج دقیقه ای، اعلام کرد که این خیانت، به مثابه یک خنجر از پشت به شمار می رود و باید نسبت به درگرفتن جنگ داخلی هوشیار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آمریکا وناتو در طرح ریزی «خیانت بزرگ» واگنر

نقش آمریکا وناتو در طرح ریزی «خیانت بزرگ» واگنر