مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 18:052023-06-26حوادث

دستگیری قاتل پس از 7 سال


فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل فراری پس از هفت سال در شاهرود خبر داد.

- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل فراری پس از هفت سال در شاهرود خبر داد و گفت: تجاوز به عنف، راز قتل همسر را برملا کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ جلیل موقوفه یی 5 تیرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی تماس تلفنی خانمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان شاهرود، مبنی بر اینکه توسط فردی مورد تجاوز به عنف قرار گرفته است، با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس آگاهی به سرعت وارد عمل شدند و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

  وی به بررسی تخصصی و تحقیقات میدانی پلیس درباره اظهارات شاکیه اشاره و تصریح کرد: با پیگیری های مستمر و اقدامات اطلاعاتی فرد مورد ادعای شاکی در یک واحد مرغداری حوالی شهرک صنعتی شاهرود شناسایی و طی عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

  فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه متهم در ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه بود و خود را تبعه یکی از کشورهای خارجی معرفی می کرد، ادامه داد: سرانجام در بازجویی فنی و تخصصی پلیس، به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

  موقوفه ی ادامه داد: متهم با اظهارات ضد و نقیض خود در ارائه مدارک هویتی، ظن کاراگاهان پلیس را برانگیخت و با انجام اقدامات پلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل پس از 7 سال

دستگیری قاتل پس از 7 سال