مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 07:302023-07-03سياسي

خدمات بهداشتی-درمانی هلال احمر ایران الگوی کشورهای اسلامی در حج


نشست هم اندیشی مسئولان مراکز پزشکی و درمانی کشورهای حاضر در حج تمتع برگزار و در این جلسه، از خدمات بهداشتی و درمانی هلال احمر ایران در حج به عنوان الگوی کشورهای اسلامی یاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست هم اندیشی مسئولان مراکز پزشکی و درمانی کشورهای حاضر در حج تمتع به دعوت رییس جمعیت هلال احمر ایران برگزار و در این جلسه، از خدمات بهداشتی و درمانی هلال احمر کشورمان در حج به عنوان الگوی کشورهای اسلامی یاد شد.

این نشست با حضور رییس جمعیت، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، مشاور رییس، رییس مرکز پزشکی حج و زیارت و مسئولان مراکز پزشکی و درمانی از هفت کشور اسلامی ترکیه، پاکستان، عراق، اندونزی، سنگال، کنیا و غنا که در حج 1402 زائر دارند به میزبانی بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در مکه مکرمه برگزار شد.

در ابتدای جلسه، حجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، برگزاری این جلسه را در راستای ایجاد وحدت بین جوامع اسلامی پربرکت خواند و بر ضرورت برنامه ریزی لازم برای هم افزایی نحوه ارائه خدمات مناسب پزشکی درمانی به زائران بیت الله الحرام تاکید کرد.

در ادامه پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر، امکانات و تجهیزات فراهم شده برای ارائه خدمات بهینه به زوار و فرآیندهای انجام شده از ماه ها قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات بهداشتی-درمانی هلال احمر ایران الگوی کشورهای اسلامی در حج

خدمات بهداشتی-درمانی هلال احمر ایران الگوی کشورهای اسلامی در حج