مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 22:552023-07-21حوادث

گرفتار شدن یک مرد در کانال کولر در مشهد


معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از نجات یک جوان که در کانال کولر آبی ساختمانی نوساز گرفتار شده بود، توسط تیم امداد و نجات این سازمان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از نجات یک جوان که در کانال کولر آبی ساختمانی نوساز گرفتار شده بود، توسط تیم امداد و نجات این سازمان خبر داد.

مهدی رضایی با بیان این مطلب گفت: ظهر امروز جمعه در پی اعلام همسایگان مجاور یک منزل نوساز به سامانه 125 مبنی بر شنیدن درخواست کمک از داخل این ساختمان ویلایی در شرق مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه امداد ونجات ایستگاه شماره 6 را به محل اعلامی در خیابان مفتح شرقی اعزام کرد.

وی ادامه داد: با حضور آتش نشانان و حضور عوامل انتظامی و مالک خانه درب منزل بازگشایی و پس از دقایقی جستجو، امدادگران متوجه حضور یک فرد داخل کانال کولر آبی در یکی از اتاق های این منزل شدند که با استمداد کمک، درخواست نجات داشت و بلافاصله آتش نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه ضمن برش زدن بدنه فلزی کانال کولر این مرد حدودا 20 ساله را از مرگ نجات دادند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد عنوان کرد: بنا به اظهارات این فرد، وی از روی پشت بام این ساختمان وارد کانال کولر شده بود و در 2 راهی کولر به مدت قریب به یک ساعت گیر کرده بود و پس از نجات و مواجه شدن با عوامل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتار شدن یک مرد در کانال کولر در مشهد

گرفتار شدن یک مرد در کانال کولر در مشهد