مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-19سياسي

ویژه برنامه همسنگر طوفان با تجلیل از سردار اوصانلو برگزار شد


ویژه برنامه همسنگر طوفان با هدف تجلیل از رشادت های سردار حاج محمدتقی اوصانلو با حضور مسئولان استانی در تبریز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ظهر امروز آیین تجلیل از سردار  محمدتقی اوصانلو، فرمانده سپاه توحید در تبریز با سخنرانی آیت الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی و حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی در مرکز همایش های بین المللی خاوران برگزار شد.

در بخشی از این آیین تجلیل که با حضور شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی و جمع کثیری از مردم ولایتمدار تبریز برگزار شد، سردار خلیل زاده همرزم سردار اوصانلو به بیان خاطراتی از رشادت ها و دلاوری های این بزرگ مرد عرصه دفاع از کشور پرداخت.

سردار محمدتقی اوصانلو نیز ضمن قدردانی از متولیان این مراسم، خاطرنشان کرد: نخستین افتخار ما نوکری امام حسین(ع) و بودن در کنار انقلاب و رهبری والامقام است.

به تعبیر مقام معظم رهبری، فرهنگ دفاع مقدسی حاج قاسم سلیمانی مهمترین دستاورد برای رزمندگان است و این فرهنگ باید در جامعه نهادینه شود.

وی با قدردانی از گرامیداشت رزمندگان اسلام و شهدا توسط مسئولان، گفت: در این مراسم از مرحوم حاج آقا آسایش نیز باید یادی کنیم که در طول سالیان سال همراه نوکران اباعبدالله الحسین(ع) در کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه همسنگر طوفان با تجلیل از سردار اوصانلو برگزار شد

ویژه برنامه همسنگر طوفان با تجلیل از سردار اوصانلو برگزار شد