مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-08سياسي

باز خوانی حادثه تروریستی در شیراز/ ایستگاه آخر تروریستها


طلوع آفتاب در هفدهمین روز از تیرماه روز غروب تروریست ها بود؛ بامدادی که دو تن از عاملین حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ (ع) آن را ندیده و به سزای عمل خود رسیدند.

- شیراز- طلوع آفتاب در هفدهمین روز از تیرماه روز غروب تروریست ها بود؛ بامدادی که دو تن از عاملین حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ (ع) آن را ندیده و به سزای عمل خود رسیدند.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: چهارم آبان ماه 1401 مردم شیراز در حال آماده شدن برای اقامه نماز مغرب و عشا در حرم مطهر احمد ابن موسی شاه چراغ (ع) بودند و مجاوران پس از گرفتن وضو برای اقامه نماز به سمت شبستان امام خمینی (ره) رهسپار شدند و برخی هم در کنار ضریح در حال عبادت و اقامه نماز بودند.

خلوتی خیابان های منتهی به حرم مطهر نشان دهنده آن است که مردم و کسبه مجاور آستان احمد ابن موسی (ع) فعالیت های روزانه خود را متوقف کرده و برای اقامه نماز به سمت حرم حرکت کرده اند.

در این میان شخصی با یک کیف از انتهای خیابان حضرتی پس از آنکه از یک تاکسی شخصی پیاده شد به سمت حرم حرکت کرد و خود را به باب الرضا حرم مطهر شاه چراغ (ع) رساند.

بعد از آنکه این تروریست داعشی به باب الرضا رسید محتوای کیف خود که شامل تفنگ و چندین خشاب به هم چسبیده بود را از کیف خارج کرده و شروع به تیر اندازی از درب ورودی حرم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز خوانی حادثه تروریستی در شیراز/ ایستگاه آخر تروریستها

باز خوانی حادثه تروریستی در شیراز/ ایستگاه آخر تروریستها