مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-01سياسي

خبر خوب فرمانده سپاه لرستان در خصوص واگذاری حریم قلعه فلک الافلاک به میراث فرهنگی


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: طبق توافقی که انجام شده بنا است اعتبار لازم برای تکمیل پادگان سپاه لرستان با کمک قرارگاه امام حسن(ع) تامین شود تا حریم قلعه که اکنون متعلق به سپاه است سریع تر به میراث فرهنگی واگذار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در جلسه شورای اداری لرستان که با حضور سردار آبرومند معاون قرارگاه امام حسن(ع) برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر انعقاد تفاهم نامه امروز با قرارگاه امام حسن(ع)، قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی استان لرستان نیز بالغ بر 300 میلیارد آورده برای انجام بخشی از کارهای محرومیت زدایی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این تفاهم نامه منوط به تزریق منابع اعتباری توسط دستگاه های اجرایی و قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن(ع) است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، مدت زمان اجرای تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن(ع) را سه ساله خواند و افزود: امید می رود با تزریق به موقع اعتبارات، تمامی مفاد این تفاهم نامه اجرایی شود.

کشکولی با بیان اینکه توافقی برای آزادسازی قلعه در گذشته انجام شد، افزود: به دلیل تزریق با تاخیر اوراق و اعتبارات ساختمان جدید سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با تاخیر در ساخت مواجه شد و اکنون 60 درصد پیشرفت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب فرمانده سپاه لرستان در خصوص واگذاری حریم قلعه فلک الافلاک به میراث فرهنگی

خبر خوب فرمانده سپاه لرستان در خصوص واگذاری حریم قلعه فلک الافلاک به میراث فرهنگی