مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-10اقتصادي

کشف بیش از 1200 فقره انشعاب غیرمجاز آب در خراسان رضوی


معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از کشف و جمع آوری 1249 فقره انشعاب غیرمجاز آب از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد و گفت: - ایسنا/خراسان رضوی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از کشف و جمع آوری 1249 فقره انشعاب غیرمجاز آب از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 463 فقره انشعاب به مجاز تبدیل شده است.

محمد سلطانی با اعلام این خبر اظهار کرد: میزان سرقت آب از طریق انشعاب غیرمجاز 132 هزار و 67 مترمکعب و به ارزش 30 میلیارد ریال بوده است.

در همین زمینه اکیپ های گشت آب در شهرستان های استان ایجاد شده است و این اکیپ ها در راستای توزیع عادلانه آب و جلوگیری از استفاده های غیر ضرور و نامتعارف توسط مشترکین و ترویج فرهنگ رعایت الگوی مصرف هم فعالیت می کنند.

وی شناسایی انشعاب غیر مجاز را نتیجه پیمایش خطوط و شبکه های توزیع آب دانست و ادامه داد: انشعاب های کشف شده که به طرز ماهرانه ای در باغ ویلاها و دامداری ها و .

مورد سوء استفاده قرار گرفته بودند توسط اکیپ های گشت آب کشف وشناسایی و با مساعدت و اخذ مجوز دادستانی و همکاری نیروی انتظامی قطع و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 1200 فقره انشعاب غیرمجاز آب در خراسان رضوی

کشف بیش از 1200 فقره انشعاب غیرمجاز آب در خراسان رضوی