مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-12سياسي

یزد آماده میزبانی گردشگران مذهبی در محرم است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد با بیان این که 35 مورد از آیین های مذهبی استان ثبت ملی شده است، گفت: استان یزد آماده میزبانی گردشگران مذهبی در ماه محرم است.

- احمد آخوندی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان این که  حسینیه ایران طبق روال هر سال آماده برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم می شود و حضور و بازدید از مراسم مذهبی این استان و فضای معنوی این ایام برای گردشگران داخلی و خارجی از جذابیت زیادی برخوردار است، اظهار کرد: در نظر داریم شرایط لازم را برای بازدید از گردشگران مذهبی ایجاد کنیم.

وی افزود: فعالیت های کمیته تخصصی گردشگری مذهبی و معنوی استان از حدود یک سال پیش در قالب میز تخصصی گردشگری مذهبی در کشور شکل گرفت و تجربه های این استان در زمینه جذب گردشگران خارجی برای حضور در برنامه ها در قالب تور های سازمان یافته، مورد توجه و الگو قرار گرفت.

  آخوندی گفت: امسال نیز آمادگی برای حضور گردشگران داخلی و خارجی در یزد وجود دارد و با همکاری مشترک دستگاه های دولتی، دبیرخانه حسینیه ایران، کارشناسان مذهبی و روحانیون مسلط به زبان های خارجی و کمیته تخصصی گردشگری مذهبی برنامه ریزی لازم برای محرم، در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد آماده میزبانی گردشگران مذهبی در محرم است

یزد آماده میزبانی گردشگران مذهبی در محرم است